30 december 2009

you make me smile.
ja hej hopp nu sitter jag med hårfärg i håret tänker inte säga vilken de får ni se senare eller någon annan dag. var iallafall i stallet i morse och fixade iordning allting i boxen och de sen var jag nere med mat i hagen till thriller. stannade även kvar i hagen och myste lite med honom stod faktiskt där kanske länge, stod kanske 30 min pussade massor och bara stod och klappa honom. han är verkligen de bästa jag har han gör mig så lycklig och får mig att tro på saker. efter att ha myst gick jag upp i stallet sen fixade de sista för att sedan springa hem för att duscha och sedan ta tåget in till stan. väl inne i stan köpte jag lösögon fransa lösnaglar och hårfärg. när färgen har sköljts ut ska jag springa till stallet och pussa lite på thriller igen saknar honom faktiskt. jag skulle egentligen varit ute och gått med honom men jag struntade faktiskt i de så han fick sig en vilo dag tror inte han blir så sur för de faktiskt. det vart inte jag iallafall för jag är lite halv seg i kroppen så jag behövde det jag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0