27 decmber 2009

hade tänkt lägga upp några bilder inte många men några bilder på mig igenom häst livet. bilderna som kommer var många år sedan, dom flesta är ifrån ekenryttarna eftersom det var där jag tillbringade mitt ridskole liv som mest. men testade även på NFKS ridskola men valde då ekenryttarna istället. när jag var ännu mindre red jag även på skogsslotten i kanske 1-2 år.


jag och seven up på ekenryttarna någon tävling. (kommer ej ihåg vad)


jag och jänta på någon tävling på ekenryttarna (kommer tyvärr ej ihåg vad)


jag och kurre på någon uppvisning på ekenryttarna.


jag och oliver, en ridskole häst på NFK.


jag och cido, en utav helena lundbäcks hästar jag skötte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0