24 december 2009

GOD JUL ÖNSKAR EMELIE OCH THRILLER.

min julafton kunde inte bli mycket bättre än den här. morgonen startade vid 07:30 upp äta frukost sen vidare till stallet vid 8 för att rida ut en sväng i skogen med anna. vi red lite i skogen sen in i sommar hagen hoppade lite ''natur hinder'' sen red vi vidare i kanske 45 min sen in i sommar hagen igen och tog några skutt. thriller tyckte iallafall det var super kul men jag hade full kontroll hela tiden. när vi red i skogen så red vi vid en brant backe och där typ halkade thriler till så han tappade balansen så mitt ben mossades mot en stock jag vart helt galen och började gråta som ett litet barn. men det  gick över ganska snabbt och vi forsatte rida. thriller vart lite tjafsig i munnen idag och flaxade lite med huvudet men inte mycket tror det är för att jag tränar på mina händer och min sits så mycket som jag gör nu kan bara säga er att den ska bli perfekt.

jag vill bara säga en sak att jag har fått massor utav bra julklappar här kommer ifrån familj & släkt.
 * ett thermo täcke
 * ett fleech täcke
 * en mobil
 * pengar
 * precsent kort
 * mysiga tofflor

det här fick jag av min underbara pojkvän som är världs bäst
 * ett par ridhandskar
 * ett par chaps
 * flug skydd till hästen
 * elastisk benlindor*
 * en täckes gjorde
 * sen världens vackraste örhängen armband och halsband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0