23 december 2009

igår kväll innan jag gick och la mig låg jag och tänkte på thriller. jag tänkte på hur mycket han har förändrat mitt liv på så kort tid hur han har täppt allt mina hål med kärlek, hur han får mig att må så himla, han får mig att le även när mitt humör är som sämst. det är underbart att rida på honom när allting bara flyter på det pirrar i magen det känns så himla bra. jag är så himla lycklig att jag har honom trodde aldrig att jag skulle hitta en sån här  perfekt häst som thriller är. jag vet att det är han jag vill ha jag vet att det är han som ska lära mig allt.
jag älskar honom så himla mycket, jag vill ha han vid min sida föralltid.


Kommentarer
Postat av: Emelie Persson

Ohhh fin totto :)

Btw, varför har du ridit utan sadel i 4 veckor då?

2009-12-23 @ 18:52:19
URL: http://absolutpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0