23 december 2009

ni gör mig lycklig, felix stenånger & midnight thriller jag älskar er över hela mitt hjärta.
nu har jag varit och myst med världens bästa häst i stallet, super mys. min andra älskling åkte hem vid 6 tråkigt men vi har haft det mys och gud vad jag älskar honom, jag har världens bästa pojkvän & världens bästa häst. dom två ska jag ha vid min sida föralltid skulle aldrig klara mig utan någon av dom två dom stöttar mig genom allt. men thriller var iallafall på super mys humör men det är väl klart när han inte träffat mig på nästan hela dagen jag var ju också på mys humör med honom trots allt mys med min pojkvän hela dagen. men jag borstade masserade och stretchade thriller lite och han tyckte det var super skönt + att han fick massa morötter som han älskar som himla mycket. mamma var i stallet samtidigt och mockade och hon slängde in massor utav halm och sen hösilage som han fick smaska på när han kom in i i boxen, det syntes på honom att han gilla all mat och all mysig halm. jag passade även på att mysa lite med honom i boxen men maten var lite mer intressant just då men några pussar fick jag trots allt. imorgon blir det att rida i skogen med bästa anna och victor det kommer bli super mys känner jag. klockan 8 ska vi vara i stallet så det blir en tidig morgon och en lång tur i skogen så himla underbart på julaftons morgonen. när jag rider ut imorgon ska jag faktiskt ha på mig en tomte luva det är trots allt jul och jag älskar verkligen jul så det blir att ha en tomte luva på ridhjälmen.


Kommentarer
Postat av: Emelie Persson

Jaha okej, vad ska du köpa för sadel då :)? vad är han för totto btw? :D

2009-12-23 @ 22:40:25
URL: http://absolutpersson.blogg.se/
Postat av: Emelie Persson

Han va ju inte nådigt snygg :) Hur gammal är han? Jaha okeeej :) Hoppas ni hittar något bra då - blir de hopp eller dressyrsadel?

2009-12-23 @ 23:38:49
URL: http://absolutpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0