22 december 2009

you make me feel alive.
jag och min pojkvän var i stallet för en timma sen och myste lite med thrillson. han var faktiskt hur mysig som helst och jag fick många pussar utav honom och då vart jag jätte glad. det är sjukt hur en häst kan göra en så himla lycklig. och det vart perfekt när min underbara pojkvän var med där också samtidigt som jag har en underbar häst. livet kan inte bli bättre. jag slängde även in lite extra mat till honom så han blir rund om magen. imorgon blir det en vilo dag för thriller. jag och min pojkvän har faktiskt varit tillsammans i 2 år då så ska tillbringa mig tid med honom och ha det underbart. sen förtjänar han en också tror han kommer tycka det är skönt. mamma är snäll och mockar åt thriller men ska smita upp och pussa på honom lite senare kvällen, en hel dag utan honom det går inte han gör ju mig så lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0