2 december- igår

igår var jag alldeles för trött efter stallet så somnade nästan direkt så vart inget skrivande, tyvärr.

men igår iallfall, det gick skit bra och han var skit duktig. det är förändringar hela tiden och det går lite bättre och bättre för varje dag och jag blir så himla glad. igår jobbade vi iallfall mycket med att ha ett lugnt och samlat tempo och inte springa ifrån. han har lite tendens till att bli stressad och bara springa men igår var han riktigt lugn och fin och arbetade på riktigt bra. red mycket ridvägar igår med som serpentiner snettigenom och volter. både jag och thriller behöver träna på de eftersom vi fuskar lite med vägarna och går lite för fort fram vi samlar oss inte för att sedan göra något utan vi drar bara igenom de. men vi tränade ju mycket på de igår och det gick också bra lite vingligt och fusk vart de men ännu mycket bättre än innan. red även igenom ett dressyr program, tror det var LB:1 och det gick också bra och lite vingligt och fuskigt igen men annars gick det super bra, så blir att tänka mycket på vägarna nu. igår galopperade  vi inte alls mycket eftersom han var så pass lugn och fin i traven och skritten så arbetade mest med de. gjorde lite skänkel vikningar också och dom satt skit fint, mycket duktig häst. red ju såklart barbacka som jag ska göra 3 veckor fram hah.


du & jag är på väg mot toppen.

Kommentarer
Postat av: Emma

aaaaaaw eme vad duktig du är!!!!!!!! :)<3

2009-12-02 @ 23:05:15
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0