18 december 2009

världens bästa julshow gjode vi, bästa klassen tillsammans.
nu är det jullov och våran julavslutning är nu klar. kanske inte skulle klagat så mycket på julavslutningen, man kan väl säga att alla i stort sätt trodde att det skulle gå åt skogen. men om jag säger de själv så gick de jävligt bra jag har alltså världens bästa klass med världens bästa tjejer. alla var så himla duktiga på de dom gjorde. jag kan säga att jag var sjukt nervös inför min och linneas spegelritt, har bara ridit hästen 2 gånger innan och sen hoppa upp och rida inför folk kändes riktigt pirrigt. men som socialt stöd hade jag emma och hon är ju alltid lika snäll och underbar. men ritten gick iallafall bra och jag är nöjd. jag var ju även med på husmansridningen och jag skulle låtsas vara en nybörjare på ett litet russ vid namn vicktor tror faktisk jag lyckades ganska bra och folk skrattade åt oss så vi var förhoppningsvid underhållande. vi var iallafall duktiga på att improviser kan säga att jag gjorde verkligen allt för att verka som en ny börjare och tror jag lyckades galant. jag är super nöjd med den här julshowen och är super glad över att vi ska få lov nu, det behövs. snart ska jag till thriller och mysa med honom lite, tror han får vara ute tills dom ska in de är så himla fint väder. men har faktikst lust att skritta ut innan jag går in i ridhuset de skulle vara massor utav mysigt.

världens bästa klass ni var super-duper-bra idag bättre kunde de inte blivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0